اخطار: بعضی از تصاویر زیر شامل صحنه های دلخراشه.

در ادامه این مطلب، تصاویر آرشیوی از بانک عکس Getty Images که همه در مورد جرم و جنایتای تبهکاران در دهه ۹۰ میلادی در شهر نیویورک هستن رو برگزیده ایم که چهره تیره و تاریک این فضای غیرانسانی رو به تصویر کشیده ان.

واسه تماشای این عکسا در ادامه با ما همراه باشین.

۳ مارس سال ۱۹۵۵ – ویلیام پاتریک فارل، ۲۵ ساله در کنار ون پلیس، در حالی که فریاد می زنه به سمت عکاس خیز ورداشته س. اون به اتهام قتل فردی به نام «اون یارو» دستگیر شده.

۱۸ دسامبر سال ۱۹۳۵ – ادوارد متلسکی و پاول سمنکویتز هر دو به اتهام قتل یه افسر پلیس با همدستی همدیگه دستگیر شدن. این دو نفر پس از فرار از زندان به وسیله پلیس دستگیر شده و با صورتای زخمی و خونین در بازداشتگاه نشسته ان.

۳۰ مارس ۱۹۴۵ – کمیسر پلیس شهر نیویورک به نام ویلیام پی اون برین در حال ویرون کردن یه دستگاه بازی در گرین پوینت بروکلینه.

اول اوت سال ۱۹۴۳ – رابرت ناسچاک ملقب به کِرلی بیل، ۱۶ ساله و رالف یامیسلو ۲۰ ساله به اتهام سرقت مسلحانه به اداره پلیس منتقل شدن.

۴ سپتامبر سال ۱۹۶۱ – فرانک لوت در بخش سی و دوم اداره پلیس به اتهام قتل افسر پلیس موسوم به فرانسیس اکس والش نگهداشته شده.

۱۹ ژانویه سال ۱۹۵۵ – عکاس نیویورک دیلی به نام فیل گریتزر به وسیله دو نفر از محکومین در بخش خیابون شصت و هشتم غربی مورد اتهام واقع شده.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ۱۳ چیزی که هرگز نباید درباره آن ها به پزشک خود دروغ بگویید

۲۴ آوریل سال ۱۹۶۳ – مامور دارائی به نام توماس روستی در حال کمک کردن به کارآگاهان مقابله با مواد مخدره تا مواد مخدر قاچاق رو درون محل زباله هایی که سوزونده می شن، تخلیه کنن.

۱ سپتامبر سال ۱۹۳۱ – هری اف پاورز، قاتلی که چندین نفر رو کشته و به «قصاب کلارکسبورگ» مشهور بوده، مشغول توضیح جزئیات قتلای خونین خود به افسر پرونده س.

۲۰ آوریل سال ۱۹۴۳ – لی‌روی لوسکومب به جرم قتل درجه اول همسر خود با تفنگ شکاری که جنازه اش روی تخت دیده می شه، دستگیر شده.

۱۵ دسامبر سال ۱۹۳۴ – از سمت چپ، ویلیام مور و جون هابرمل، دو افسر بخش جنائی پلیس تیکهای رو در دست گرفتن که باور دارن استخون انسانه. اونا این استخوانا رو به دنبال حفر انباری خونه ای در وستچستر به دست آورده ان، مکانی که گفته می شد گریس باد به دست آلبرت فیش کشته شده.

۱۹ دسامبر ۱۹۶۴ – فرد مضنون به سرقت که در حال فرار از پله های مخصوص آتیش نشانیه، به وسیله دو نیروی پلیس در برانکس دستگیر می شه.

۱۴ نوامبر ۱۹۴۹ – جرالد چارلز ویلسون به اتهام تیراندازی از بیمارستان روزولت به اداره پلیس در خیابون پنجاه و چهارم غربی برده می شه.

۴ نوامبر سال ۱۹۳۸ – هیتمن اب رلز مشهور به «Kid Twist» که یه قاتل حرفه ای بوده و در ازای دریافت پول، آدما رو می کشته به همراه دو نفر از همدستانش در اداره پلیس هستن.

۱۳ اکتبر سال ۱۹۳۰ – دو افسر پلیس به اسمای فرانسیس مک‌کارثی و الکساندر مک‌کورنی در حال آزمایش کردن بمبای لوله ای، جلیقهای ضدگلوله، نارنجکای دستی و دیگه اسلحه های هستن که گفته می شد به جک دایاموند مشهور به «لِگز» تعلق دارن.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ۱۰ حقیقت علمی شگفت انگیز در مورد دوقلوها

۳۰ اوت سال ۱۹۶۳ – عکسی از صحنه به قتل رسیدن جنیس وایلی و امیلی هافرت در خیابون هشتاد و هشتم شرقی  در نیویورک.

۴ نوامبر سال ۱۹۵۳ – نیروهای پلیس مشغول بررسی جسد سارقی هستن که پس از چندین بار اخطار پلیس بازم به فرار ادامه داده و بخاطر این به ضرب گلوله کشته شد.

۱۸ نوامبر سال ۱۹۴۲ – رسیدن سیمونلی و جوزف آنونزیاتا به جرم تیراندزی به یه معلم در دبیرستان ویلیام جی گاینور در صحن دادگاه منتظر جلسه داوری خود هستن.

۲ دسامبر ۱۹۶۹ – یه تماشاگر با لباسی که هویت ایشون رو مخفی کرده و نام فرضی علیه مافیا شهادت میده.

۱۱ نوامبر سال ۱۹۳۳ – دانشجویان دانشگاه نیویورک با نشون خوش یمنی ربوده شده از دانشگاه عکس گرفتن.

۳ اکتبر سال ۱۹۲۸ – نیروهای کمرگ در حال بازرسی بدنی خدمه کشتی چینی هستن که به اتهام قاچاق محموله تریاک به ارزش ۱٫۵ میلیون دلار دستگیر شدن.

۱۵ ژوئن سال ۱۹۵۹ – کارمن مارتینز، ۱۵ ساله که به جرم همدستی در قتل دستگیر شده در تلاش واسه فرار از دست نیروهای امنیتیه.

۲۸ دسامبر سال ۱۹۲۵ – کارآگاهان پلیس در حال مشاهده صحنه قتلی هستن که ریچارد لونرگان به وسیله یکی از نیروهای آل کاپون در کلوب ادونیس به ضرب گلوله به قتل رسیده.