کوکی ها خرد می شوند؛ صابون نباید اما گاهی اوقات هنگام برش صابون دچار خرد شدن می شوید. اگر صابون های دست ساز درست می کنید یا یک نوار صابون بزرگ دارید که باید به قطعات کوچک تر بریده شود، می تواند خسته کننده باشد. علت خرد شدن صابون خانگی چیست؟ آیا اصلاً می توانیم جلوی وقوع آن را بگیریم؟ ما به نحوه بریدن یک صابون بدون خرد شدن آن خواهیم پرداخت. ما همچنین راه های مختلفی را برای جلوگیری از خرد شدن، به علاوه چند روش مختلف برای برش صابون بررسی خواهیم کرد.

هنگام برش صابون در زمان مناسب (کمی پس از قالب گیری)، کار با آن باید آسان باشد، اما برخی از میله ها سخت تر از بقیه هستند. اگر صابون شما در حال خرد شدن است، دلیلی وجود دارد که چرا این اتفاق می افتد، و ما دلایل اصلی را در زیر پوشش خواهیم داد.

یا، اگر می خواهید یک قطعه بزرگ از صابون خریداری شده در فروشگاه را در قالب های مناسب به اندازه سفر برش دهید، ما این موضوع را نیز پوشش خواهیم داد.

بیایید شیرجه بزنیم!

فهرست مطالب

دلایل ترد شدن صابون خانگی و نحوه رفع آن

انتظار بیش از حد قبل از برش

صابون کاستیک
صابون زدن در دمای سردتر
در هنگام ترکیب، روغن ها کاملاً ذوب نمی شوند
ابزار برش کسل کننده
چند روغن معطر

نکاتی در مورد صابون خانگی: چگونه یک تکه صابون را بدون خرد شدن برش دهیم

ابزار و روش های برش

صابون خریداری شده در فروشگاه: چگونه یک صابون را بدون خرد شدن برش دهیم

روش مایکروویو

روش گرم کردن با چاقو

نتیجه

منابع:

دلایل ترد شدن صابون خانگی و نحوه رفع آن

اگر صابون شما به راحتی خرد می شود، چند دلیل وجود دارد که ممکن است این اتفاق بیفتد.

انتظار بیش از حد قبل از برش

اولین دلیل سن دسته صابون شما یا مدت زمانی است که آن را از قالب خارج کرده اید و به صورت میله برش داده اید. اگر مدتی برای برش زدن صبر کرده اید (مثلاً چند روز یا حتی هفته)، احتمال اینکه زمان خشکی زیادی قبل از برش وجود داشته باشد وجود دارد.

نکته: زمانی که صابون سفت است، سعی کنید قالب را از قالب خارج کنید و برش دهید. این معمولاً بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از ریختن است. برای ایمن بودن هنگام برش صابون فرآیند سرد، در صورتی که صابون کاملا صابونی نشده باشد، یک جفت دستکش بپوشید. کندن قالب صابون به سرعت ممکن است باعث ایجاد خاکستر سودا شود.

صابون کاستیک

صابون خرد شده ممکن است نشانه ای از وجود لیموترش اضافی در صابون شما باشد (به همین دلیل است که همیشه ایده خوبی است که هنگام استفاده از صابون برای اولین بار از دستکش استفاده کنید!).

ایده

نکته: pH صابون خود را تست کنید تا مطمئن شوید سوزاننده نیست. اگر سوزاننده است، هنوز آن را بیرون نیندازید – می توانید صابون را دوباره بفروشید. به یاد داشته باشید که یک جفت دستکش بپوشید! صابون خود را به تکه های کوچک خرد یا رنده کنید و صابون را دوباره در اجاق گاز آرام ذوب کنید. در کتاب «ساخت صابون» نوشته کاترین لندمن، او پیشنهاد می کند که مخلوط خود را با اضافه کردن روغن یا مایع اضافی در صورت نیاز دوباره تنظیم کنید. ماست یا کوارک دو پیشنهاد برای افزودن به خمیر صابون برای صاف تر کردن آن هستند.

صابون زدن در دمای سردتر

اگر مخلوط لیمو و روغن ها را در دمای کمتر از ۱۰۰ درجه فارنهایت (۳۸ درجه سانتیگراد) ترکیب می کنید، می تواند باعث ترد شدن صابون شود.

نکته: سعی کنید در دمای کمی گرمتر بین ۱۱۰ تا ۱۲ درجه فارنهایت (۴۳ تا ۴۹ درجه سانتیگراد) صابون بزنید.

در هنگام ترکیب، روغن ها کاملاً ذوب نمی شوند
هنگام ذوب روغن ها، مطمئن شوید که تمام روغن ها را کاملاً به حالت مایع ذوب کرده اید. برخی از روغن ها مانند روغن پالم ممکن است نسبت به سایر روغن ها زمان بیشتری برای ذوب شدن کامل نیاز داشته باشند. اگر به طور کامل ذوب نشود، ممکن است اسیدهای استئاریک جدا شوند.

نکته: وقت خود را صرف کنید و قبل از ترکیب با مخلوط لیمو، همه روغن ها را به آرامی مخلوط و ذوب کنید.

ابزار برش کسل کننده

تیزی ترین چاقوی داخل کشو نیست… گاهی اوقات به نوع چاقو یا کاتری که استفاده می کنید و اینکه به اندازه کافی تیز است بستگی دارد.

نکته: از چاقوهای دندانه دار (که ممکن است باعث خرد شدن صابون شود) خودداری کنید و همیشه از تیغه های تیز استفاده کنید.

چند روغن معطر

برخی از روغن های معطر خوب بازی نمی کنند. در این موارد، روغن معطری که به صابون اضافه کردید ممکن است بر بافت و قوام مخلوط صابون شما تأثیر گذاشته باشد.

نکته: قبل از صرف هزینه برای روغن های معطر، نظرات زیادی را مطالعه کنید. گاهی اوقات تشخیص دقیق دلیل خرد شدن صابون دشوار است، اما اگر نظرات سایر صنایع دستی را که از همان روغن معطر استفاده کرده اند را بخوانید و آنها نیز مشکلاتی را تجربه کرده اند، احتمالاً مشکل شما به این دلیل است.

YayImages_HowTo CutABarOfSoapWithoutItCrumbling_handmade-soap

اعتبار: Yay Images

نکاتی در مورد صابون خانگی: چگونه یک تکه صابون را بدون خرد شدن برش دهیم
بیایید به چند روش مختلف برای برش صابون خانگی بدون خرد شدن یا خرد شدن نگاهی بیندازیم.

با صابون دست ساز، اولین مرحله مهم برش در زمان مناسب است: معمولاً در عرض ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از ریختن. اگر دستور العمل خود را به درستی دنبال کردید و فراموش نکردید که روغن اضافه کنید، برای جلوگیری از خرد شدن به روش های برش شما می رسد.

ابزار و روش های برش

روش های مختلفی برای بریدن یک تکه صابون خانگی وجود دارد. می توانید دستگاه های برش صابون بخرید، یا به مسیر DIY بروید و از وسایلی که در خانه دارید استفاده کنید.

سیم برش صابون: سیم برش صابونی که از فروشگاه خریداری می شود، ابزارهای برش کادیلاک است و اگر قصد دارید صابون زیادی بسازید، احتمالاً ارزش هر پنی را دارد. به سادگی یک تکه صابون کامل را روی تی قرار دهیداو پایه، آن را به درستی ردیف کنید، و سیم بالا را پایین بیاورید. Presto – در یک لحظه ۹ تا ۱۲ قطعه صابون برش مستقیم خواهید داشت.

جعبه برش صابون: این جعبه چوبی با بریدگی های تعبیه شده برای برش یکنواخت صابون است. شما به یک خمیر خراش نیاز دارید تا در شکاف ها قرار بگیرد زیرا اکثر تیغه های چاقو خیلی ضخیم هستند.

چاقو: گاهی اوقات با صابون های نرم تر، باید با چاقوی لاغرتر و کوچکتر کار کنید تا از چسبیدن آن جلوگیری کنید. مهم است که چاقوی مناسب را انتخاب کنید. بهترین چاقوها برای استفاده تیز، بدون دندانه و دارای سطح صاف (با ریزش کم) هستند. بیشتر چاقوهای تیز آشپز خوب کار می کنند. اگر صابون شما هنگام برش با چاقو زیاد خرد می شود، می توانید تیغه را کمی گرم کنید (روش گرم کردن با چاقو را در زیر ببینید).

سیم پنیری: اگر سیم پنیری در خانه دارید، به راحتی از طریق یک تکه صابون، پنیر را نیز برش می دهید.

میتر اره و سوهان خمیر: اگر قبلاً یک میتر اره در خانه دارید، می تواند به عنوان یک برش صابون دو برابر شود. برای محافظت از کف صابون خود، یک تکه مقوای کوچک را زیر آن قرار دهید تا لیز خوردن آن آسان تر شود.

نکته: اگر در حال برش صابون آزاد هستید (بدون کمک سیم برش یا جعبه برش)، سعی کنید از یک خط کش برای ایجاد چندین نقطه یا بریدگی در جایی که می خواهید برش دهید، استفاده کنید. دست ها و چشم های خود را مستقیماً بالای برش قرار دهید تا برش مستقیم به سمت پایین انجام شود. اگر صابون شما کاملاً یکنواخت نیست نگران نباشید – به ظاهر روستایی آن کمک می کند.

صابون خریداری شده در فروشگاه: چگونه یک صابون را بدون خرد شدن برش دهیم
تعجب اینکه چگونه صابون خریداری شده در فروشگاه را برش دهید، یک سوال متداول است. شاید برای سفر آماده می شوید و می خواهید که میله هایتان به خوبی در یک ظرف صابون مسافرتی قرار بگیرد. یا شاید مادرتان یک تکه غول پیکر صابون سه آسیاب را به شما هدیه داده است.

کلید بریدن صابون خریداری شده در فروشگاه بدون خرد شدن، استفاده از یک چاقوی تیز و استفاده از حرارت است.

می توانید صابون را برای چند ثانیه در مایکروویو گرم کنید یا تیغه چاقو را گرم کنید.

روش مایکروویو

شما نیاز خواهید داشت:
تخته برش
چاقوی تیز و بدون دندانه

قالب صابون
دستکش (اختیاری)

بشقاب قابل استفاده در مایکروویو

نوار صابون خود را روی یک بشقاب قابل استفاده در مایکروویو قرار دهید. ۵ ثانیه حرارت دهید. نوار صابون را برگردانید و طرف دیگر را به مدت ۵ ثانیه گرم کنید. در صورت لزوم این کار را تکرار کنید تا زمانی که صابون شما در لمس کمی گرم شود.
صابون گرم شده خود را روی تخته برش قرار دهید. چاقوی خود را در جایی که می خواهید برش دهید قرار دهید و محکم فشار دهید.
صابون برش خورده خود را در ظروف مسافرتی یا کیسه های کوچک نگهداری کنید.

روش گرم کردن با چاقو

شما نیاز خواهید داشت:

چاقوی تیز و بدون دندانه

یک کتری با آب جوش

ظرفی پهن و کم عمق و ایمن برای فرو بردن چاقو در آن

تخته برش

حوله ظرفشویی تمیز
آب را در یک کتری بجوشانید. آب داغ را در یک ظرف کم عمق که از نظر حرارتی ایمن است بریزید.
تیغه چاقو را چند دقیقه فرو کنید تا گرم شود.
تیغه را با احتیاط با یک حوله ظرف تمیز خشک کنید (تیغه داغ خواهد شد!).
نوار صابون را روی تخته برش قرار دهید. چاقوی خود را در جایی که می خواهید برش دهید قرار دهید و محکم فشار دهید.
صابون برش خورده خود را در ظروف مسافرتی یا کیسه های کوچک نگهداری کنید.
نتیجه
وقتی صابون خانگی خرد می شود، اغلب به مشکلاتی مربوط می شود که در طول فرآیند صابون سازی رخ می دهد، مانند شیره اضافی، دمای سرد هنگام صابون زنی، روغن های ذوب شده نامناسب، روغن های معطر آزاردهنده یا انتظار طولانی قبل از برش. اگر در بریدن صابون خریداری شده از فروشگاه مشکل دارید، از یک چاقوی تیز و استفاده از حرارت برای جلوگیری از خرد شدن استفاده کنید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   اینترنت پرسرعت وایرلس

بنابراین، شما ساعت ها صرف خواندن همه چیز در مورد ساخت صابون در خانه کرده اید و همه لوازم خود را خریداری کرده اید. در نهایت، شما شجاعت آن را به دست آوردید.

اکنون، شما به صابون تازه ساخته شده خود خیره شده اید و می گویید: “حالا چه؟”

صابون خانگی را چگونه باید برش داد؟ صابون تازه تهیه شده باید ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از ریختن در قالب های تقریباً ۱ اینچی برش داده شود. هنگامی که صابون از قالب خارج شد، یک چاقوی تیز یا سوهان خمیر به راحتی آن را برش می دهد. خط کش، جعبه میتر یا جعبه برش صابون به حفظ اندازه یکنواخت میله ها کمک می کند.

اگرچه این طبیعی است که هنگام بریدن صابون برای اولین بار کمی عصبی باشید، نکات زیر به شما کمک می کند که در کمترین زمان مانند یک حرفه ای برش بزنید.

چه زمانی صابون خانگی را برش دهیم

به محض افزودن محلول لیمو به روغن ها، فرآیند صابونی شدن آغاز می شود.

این واقعاً جادوی صابون سازی است. مولکول های لیسه با روغن ها پیوند می یابند و صابون و گلیسیرین را تشکیل می دهند.

در عرض ۲۴ ساعت یا بیشتر، بسیاری از مراحل، اما نه همه، کامل شده است و مخلوط مایعی که در قالب خود ریخته اید به جامد تبدیل شده است.

در این مرحله، بیشتر صابون ها به اندازه ای سفت هستند که از قالب خارج شوند، اما به اندازه ای نرم هستند که می توانند به صورت تکه ای بریده شوند.

برخی از صابون ها تا ۴۸ ساعت پس از ریختن به این نقطه نمی رسند و این خوب است. این فقط به این معنی است که باید قبل از مشاهده آثار خود یک روز دیگر صبر کنید.

با این حال، زیاد منتظر نمانید، در غیر این صورت صابون به خوبی بریده می شود.

بنابراین، چگونه می توانید تشخیص دهید که صابون شما آماده است تا از قالب خارج شود؟

صابونی که به اندازه کافی سفت شده باشدly به قالب نمی چسبد و شکل خود را حفظ می کند.

بسیاری از سازندگان صابون ترجیح می دهند از قالب های صابون سیلیکونی استفاده کنند (من این چیزها را دوست دارم!) زیرا آنها به اندازه کافی انعطاف پذیر هستند که می توانید به آرامی آنها را از صابون جدا کنید تا سختی آنها را بررسی کنید و آنها به راحتی صابون را آزاد می کنند.

برخی دیگر ترجیح می دهند از آستری مانند کاغذ روغنی یا روکش چسب دار برای خط کشی قالب جامد استفاده کنند و این نیز مشکلی ندارد.

فقط کافی است نان صابون را با احتیاط از قالب خارج کنید و به آرامی آستر را بردارید. اگر صابون به آستر چسبیده یا شروع به از دست دادن شکل خود کرد، آن را دوباره در قالب قرار دهید و ۲۴ ساعت دیگر به آن فرصت دهید تا سفت شود.

توجه داشته باشید که در این مرحله مقداری لیموی بدون واکنش هنوز در صابون وجود دارد که می تواند پوست را بسوزاند، بنابراین حتما از دستکش استفاده کنید. (برای دستورالعمل های ایمنی بیشتر حتما این مطلب را بخوانید.)

در یک نکته روشن تر، صابونی که به تازگی از قالب خارج شده است هنوز نسبتاً نرم است. اگر متوجه هر گونه لبه های ناهموار یا ایراد شدید، اکنون وقت آن است که آنها را با نوک انگشتان خود به آرامی صاف کنید.

اصلاً فشار زیادی وارد نکنید وگرنه شکل صابون خود را خراب خواهید کرد.
فقط نوک انگشت خود را به آرامی روی هر نقصی بکشید.

صابونم را با چه سایزی برش بزنم؟

اکثر صابون ها بین ¾ تا ۱ ¼ اینچ ضخامت بریده می شوند. در واقع، این یک موضوع ترجیح شخصی است.

نکته خوب در مورد صابون خانگی این است که می توانید مواردی مانند اندازه را برای نیازهای خانواده خود سفارشی کنید.

مردان اغلب می دانند که میله های ضخیم تر را راحت تر زیر دوش نگه می دارند، در حالی که بسیاری از خانم ها میله ای باریک تر را ترجیح می دهند که به راحتی در دستشان قرار گیرد.

بچه های کوچک ممکن است با میله های کوچک زمان راحت تری داشته باشند، بنابراین ممکن است متوجه شوید که از هر دسته ای که ایجاد می کنید چندین اندازه مختلف را برش می دهید، و مطمئناً هیچ اشکالی در آن وجود ندارد.

تصمیم کاملا با شماست.

باید بدانید که هرچه نوارهای صابون ضخیم تر باشند، مدت زمان بیشتری طول می کشد تا آب کاملاً تبخیر شود و زمان درمان بیشتر می شود.

موضوع مهمی نیست؛ فقط قبل از استفاده به آن میله های درشت زمان بیشتری برای درمان بدهید.

بهترین روش برش صابون چیست؟

اگر از ۱۰ صابون ساز مختلف بپرسید که روش برش ترجیحی آنها چیست، احتمالاً ۱۰ پاسخ منحصر به فرد دریافت خواهید کرد.

هزاران دستور العمل برای ساخت صابون و هزاران گزینه قالب گیری مختلف وجود دارد. وقتی ترجیحات شخصی را به ترکیب اضافه می کنید، خوب، اجازه دهید بگوییم که واقعاً هیچ راه درستی برای برش صابون وجود ندارد.

همه ابزارها و روش های مختلف اساساً نتیجه یکسانی دارند – میله های متعددی که برای نگه داشتن آن ها در دست شما راحت است، به پایان می رسد.

بیایید به برخی از محبوب ترین تکنیک های برش صابون نگاه کنیم.

ممکن است فوراً یکی را پیدا کنید که دوست دارید، یا ممکن است انگیزه داشته باشید که خودتان را بسازید. در هر صورت، آن قرص بزرگ صابون را که در قالب های قابل استفاده بریده شده، در کمترین زمان دریافت خواهید کرد.

چاقو
کسانی که دستشان ثابت است ممکن است بخواهند به سادگی از یک چاقو برای بریدن نان هایشان به میله استفاده کنند.

برای ایجاد برش های زیبا و تمیز، به یک چاقوی تیز، صاف (نه دندانه دار) با تیغه نازک نیاز دارید – هر چه تیغه باریک تر باشد، بهتر است.

برش با دست ممکن است نوارهای یکسان و متقارن تولید نکند، اما اگر صابون را فقط برای مصارف شخصی بسازید، واقعاً مهم نیست.

یک نکته این است که علامت های تیک روی یک تکه مقوا را با افزایش ۱ اینچی ایجاد کنید. صابون خود را مستقیماً در مقابل علائم کنه قرار دهید و هنگام برش از آنها به عنوان راهنما استفاده کنید.

جعبه برش صابون

باور کنید یا نه، می توانید دستگاهی را خریداری کنید که به طور خاص برای برش صابون طراحی شده است.

ابزار برش صابون چوبی جعبه ای با شیارهای از پیش برش خورده برای هدایت چاقو یا کاتر شما مستقیماً از میان صابون است.

این احتمال بریدن میله های کج یا کج را از بین می برد، اتفاقاتی که اغلب هنگام برش با دست رخ می دهند.

به زودی متوجه خواهید شد که بسیاری از چاقوها آنقدر ضخیم هستند که در شیارها قرار نمی گیرند. برای رفع این مشکل، اکثر صابون ها از خمیر خراش استفاده می کنند.

من متوجه شده ام که آنها کار فوق العاده ای انجام می دهند، زیرا به اندازه کافی نازک هستند و در عین حال آنقدر محکم هستند که در مقابل خم شدن مقاومت کنند.

آنها یک برش زیبا و تمیز و بدون علائم کشش به جای می گذارند که ممکن است با چاقوهای دیگر ببینید.

اگر می توانستم به گذشته برگردم، یک ست برش می خریدم که دارای قالب، آستر، جعبه برش، خمیر خراش و چروک شکن باشد.

جایگزین، گزینه ها

یک جعبه میتر پلاستیکی تقریباً به خوبی جعبه برش صابون کار می کند.

من سالها از یکی از اینها استفاده کردم و هیچ مشکلی نداشتم. مانند جعبه برش، می خواهید از یک خمیر خراش دهنده استفاده کنید.

همچنین توصیه می کنم یک تکه مقوا را متناسب با کف آن ببرید تا به شما کمک کند صابون خود را به آرامی به سمت چاقو بکشید و از آسیب رساندن به کف نان خود جلوگیری کنید.

اگر از پروژه های DIY لذت می برید، می توانید به راحتی یک جعبه برش صابون را در حدود یک یا دو ساعت دوباره بسازید.

در صورت نیاز به راهنمایی یا اندازه گیری دقیق، Saap Deli News یک آموزش آسان برای دنبال کردن دارد.

سیم بر، دم باریک

برش های صابون چند سیمی فانتزی در سایت هایی مانند Etsy وجود دارد یا می توانید از سیم برش چند منظوره که برای برش پنیر، نان و سایر اشیاء نسبتاً نرم طراحی شده است استفاده کنید.

توجه داشته باشید که این روش روی صابون هایی که هنوز نسبتاً نرم هستند بهترین کار را خواهد داشت و صابون های سفت تر ممکن است باعث ایجاد این مشکل شوندسیم برای شکستن

کاتر کوکی

اگر یک قطعه بزرگ و نازک از صابون دارید، می توان از کاترهای شیرینی استاندارد برای تهیه انواع صابون های شکل دار استفاده کرد.

هر صابون باقی مانده را می توان با استفاده از روش فرآیند داغ مجدداً جمع کرد یا به قطعات کوچک برای استفاده به عنوان جاسازی در پروژه های صابون سازی آتی برش داد.

در مورد صفحات بزرگ صابون چطور؟

صفحات بزرگتر صابون برای برش دقیق کمی دشوارتر است، اما می توان آن را انجام داد.

بهترین کار شما این است که از یک متر یا معیار برای اندازه گیری فواصل مساوی در دو طرف دال خود استفاده کنید.

یا یک سوراخ کوچک برای مشخص کردن لکه ها ببرید یا صابون را قبل از شروع روی مقوا قرار دهید و لکه ها را روی مقوا علامت بزنید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   طراحی جدید برج میلاد تهران از نگاه هوش مصنوعی

هر بار در یک فاصله زمانی کار کنید، یک معیار را در بالای دال ردیف کنید تا دو علامت متضاد را به هم متصل کنید و چاقوی خود را به آرامی در کنار آن قرار دهید.

این خط جایی خواهد بود که شما برش خواهید داد. با خراش خمیر خود، آن خط را تا امتداد صفحه خود برش دهید.

این روند را برای تمام علائم راهنمای باقیمانده تکرار کنید تا زمانی که با تکه های صابون یکسان باقی بمانید.

سپس می توانید نان ها را همانطور که معمولاً برای برخی از صابون های جدید گیج کننده و گیج کننده است، برش دهید. علاوه بر این راز، صابون از پاهای زیادی در هوا در کیسه ای در یک جعبه ریخته می شود. این ضریب ارتفاع باعث ایجاد لایه ضخیم از حباب های ریز در سطح پایه صابون می شود. حباب ها باعث می شوند که صابون در نگاه اول مات به نظر برسد – و این علاوه بر نکته مهم در مورد نحوه بریدن بلوک است! با این حال، با قیمت مقرون به صرفه هر پوند (۱٫۲۵ – ۱٫۵۰ دلار در هر پوند)، ارزش تلاش بیشتر برای بریدن صابون را دارد.

نحوه کار من با Bulk Base به این صورت است:
۱- جعبه را باز کنید

۲- صابون را بکشید، بکشید، بکشید، قطره گرانش بکشید، آب کنید و در غیر این صورت صابون را از جعبه خارج کنید.

۳- صابون را برگردانید و کیسه را باز کنید

۴- حباب های کف آلود را از سطح صابون خراش دهید. این حباب های کف آلود وقتی ذوب می شوند، ظاهر کف آلود غیرمنتظره ای در صابون تمام شده ایجاد می کنند.

۵- پایه صابون را هک کنید. می توانید از چاقوی گرم شده، چاقوی قصابی، خراش/کاتر یا حتی قمه استفاده کنید. از هر روشی که استفاده می کنید، مراقب باشید! دست های روغنی و صابونی می توانند به راحتی روی ظرف برش لیز بخورند و عواقب ناخواسته ای در پی داشته باشند (و به هر حال هیچ کس نمی خواهد خون شما در صابونش باشد). شما می توانید همان چیزی را که برای برش نیاز دارید برش دهید یا کل بلوک را خرد کنید. گاهی اوقات، کیسه پلاستیکی در اطراف لبه های پایینی با صابون درهم می آمیزد. فقط مطمئن شوید که آن را بیرون بکشید و پلاستیک را ذوب نکنید.

۶- همه قطعات را دوباره داخل کیسه پلاستیکی قرار دهید، هوا را از آن خارج کنید و آن را با یک کراوات پلاستیکی ببندید. اگر صابون در معرض هوا قرار نگیرد، برای مدت طولانی تری تازه تر می ماند.

احتمالاً راه های دیگری برای کار با این پایه وجود دارد، اما من این کار را انجام می دهم. اگر نکته ای دارید، در صورت تمایل یک نظر مفید به نفع دوستان صابون خود ارسال کنید.

بهترین منابع صابون در اینترنت در برامبل بری یافت می شود. برای مرور برامبل بری اینجا را کلیک کنید. بنابراین اولین دسته صابون خود را درست کردید و محصول نهایی با بوی بسیار خوبی در مقابل شماست. دوستان و اقوام شما فقط برای کمک به شما برای شروع کسب و کارتان می خواهند مقداری بخرند. اما، چه اندازه باید آنها را برش دهید، و به هر حال چگونه قرار است آنها را برش دهید؟

اکثر صابون ها نوارهای صابون خود را تقریباً به عرض ۳-۱/۲ اینچ، قد ۲-۱/۲ اینچ و ضخامت ۱-۱/۴ اینچ می برند. به محض اینکه صابون را از قالب خارج کردید می توانید برش را شروع کنید. بهترین راه برای برش، استفاده از یک چاقوی تیز یا سوهان خمیر است. با این حال، می توانید از جعبه برش صابون نیز استفاده کنید که به حفظ اندازه میله ها کمک می کند.

چه به دنبال یک سرگرمی سرگرم کننده، پس انداز پول، یا دنبال کردن یک سرمایه گذاری تجاری جدید باشید، راهنمای گام به گام ما ساخت محصولات آبگرم را لذت بخش و آسان می کند، برای سرگرمی، صرفه جویی در پول یا راه اندازی یک کسب و کار عالی است. با راهنمای شروع سریع ما برای مبتدیان، بیش از ۱۲۶ دستور غذا، از صابون گرفته تا لوسیون را کاوش کنید. محصولات خریداری شده از فروشگاه را با مواد شیمیایی ناشناخته کنار بگذارید و از خلاقیت های شخصی سازی شده و با کیفیت بالا استفاده کنید که با استفاده از The Handcrafter’s Companion آلرژی ها و حساسیت ها را برطرف می کند.

خلاقیت و نوآوری

چرا شمع های من در وسط غرق می شوند…

مکث کنید
باصدا کردن
زمان باقی مانده -۰:۴۹

تمام صفحه
چرا شمع های من در وسط فرو می روند؟

مانند هر سرگرمی دیگری (یا هر کاری که برای اولین بار انجام می دهید)، برخی از قسمت ها ممکن است برای اولین بار واقعا ترسناک به نظر برسند. وقتی اولین دسته صابون خانگی خود را برای مشتری خود می برید، همین را می توان گفت.

برش آنها به قطعات یکسان احتمالاً در ابتدا یک کار چالش برانگیز به نظر می رسد، اما در کمال تعجب، این ساده ترین بخش از کل فرآیند صابون سازی است، به خصوص اگر ابزار مناسبی داشته باشید.

صابون خانگی را با چه سایزی برش دهید؟

صابون خانگی را چگونه برش می دهید؟

بسته به مقدار صابونی که برای برش نیاز دارید، دو راه برای انجام این کار وجود دارد. می توانید آنها را یکی یکی با یک چاقوی تیز یا سوهان خمیر برش دهید و هنگام برش در موقعیت مناسب قرار بگیرید و مطمئن شوید که آنها را در ابعاد و اندازه های مساوی برش دهید.

اما، اگر دسته بزرگتری دارید، باید از یک برش صابون استفاده کنید، که کار را بسیار سریعتر و بسیار کارآمدتر انجام می دهد.

برش صابون را می توانید با قیمت بسیار پایین خریداری کنید. اما شما همچنین می توانید یکی از آنها را خودتان بسازید. ویدئوهای زیادی در یوتیوب وجود دارد که چگونه خودتان یکی از آنها را انجام دهید، اما من یکی از آنها را پیدا کردم که به خوبی توضیح داده شده است، که می توانید در زیر مشاهده کنید.

ساده ترین راه برای بریدن صابون چیست؟

می توان گفت ساده ترین راه استفاده از کاتر صابون است، ابعاد آن آماده است و فقط باید صابون خود را به درستی قرار دهید. با یک کاتر صابون می توانید تنها با یک برش تا ۱۰ میله برش دهید که آن را به کارآمدترین روش برش تبدیل می کند، به خصوص اگر مقدار زیادی داشته باشید.

برای بریدن صابون از چه چیزی می توانم استفاده کنم؟

روش های مختلفی برای برش صابون وجود دارد. این ماده صاف و نرم برش آسان است، بنابراین به طور بالقوه می توانید تقریباً از هر چیزی که کمی تیز است برای برش صابون خود استفاده کنید. اما مطمئناً همه آنها نتیجه یکسانی را به شما نمی دهند. قبلاً در مقاله به چند مورد اشاره کردم، اما در اینجا لیستی از مواردی است که می توانید برای برش صابون خانگی خود استفاده کنید.

قیمت فعلی را در آمازون بررسی کنید

مورد سهولت استفاده یادداشت ها

چاقوی تیز نسبتا آسان چاقو باید تیز و به اندازه کافی بلند باشد تا برش های مساوی داشته باشد. همچنین، هنگام برش مطمئن شوید که در موقعیت صحیح بایستید.
سوهان خمیر نسبتا آسان برای برش صابون هایی که خیلی پهن نیستند عالی است.
چاقوی چین و چروک نسبتا آسان در میان صابون سازان رایج است. کمی پهن تر از خمیر خراش دهنده است، بنابراین می توان آن را با بسیاری از انواع صابون استفاده کرد.
صابون برش (حرفه ای) واقعاً آسان است مسلماً پر استفاده ترین گزینه موجود در بازار است. استفاده واقعا آسان است، فقط صابون خود را به درستی قرار دهید، و می توانید ۱۰ قطعه را در یک برش داشته باشید.
برش صابون DIY واقعا آسان است بسته به مورد ساخته شده، می تواند به آسانی نسخه حرفه ای باشد.
نخ (هر نوع) متوسط ​​دور صابون را گره بزنید و به آرامی سفت کنید. صابون در نهایت بریده می شود. اگر خیلی سفت است، می توانید صابون خود را در مایکروویو قرار دهید تا نرم تر شود.
سیم فلزی متوسط ​​اگر قالب چوبی صابون نان ندارید، ممکن است برش آن به قطعات مساوی سخت باشد. اگر سیم فلزی خیلی ضخیم باشد، صابون ممکن است بلغزد.

چه مدت باید اجازه داد صابون قبل از برش خوب شود؟

بسته به مواد مورد استفاده و اندازه دسته، ممکن است لازم باشد حدود ۴۸ ساعت صبر کنید تا صابون را برش دهید. اما برخی از آنها ممکن است فقط به ۲۴ ساعت نیاز داشته باشند. بنابراین این چیزی است که شما می توانید با آزمایش به آن پی ببرید.

اما بیایید بگوییم که اینطور نیست و شما با همه اینها تازه کار هستید، در اینجا راهی برای دانستن اینکه آیا صابون آماده برداشتن و برش است وجود دارد. از یک دستکش برای بررسی اینکه آیا صابون خیلی نرم است یا خیر استفاده کنید. این معمولاً کار را انجام می دهد. اگر هنوز نرم است، چند ساعت صبر کنید و دوباره بررسی کنید.

اگر از قالب سیلیکونی استفاده می کنید، می توانید لبه های آن را از قالب جدا کنید و اگر دیدید که نمی چسبد یا از هم جدا نمی شود، به این معنی است که آماده است.

راه دیگری برای اینکه بدانید صابون کاملاً درمان شده است یا خیر. صابون را هر روز وزن کنید و هر بار تاریخ و وزن را یادداشت کنید. وقتی می بینید که کاهش وزن متوقف شده است، کاملاً درمان می شود.