چیزهایی که نیاز دارید

تخم مرغ نپخته

سوزن اثاثه یا لوازم داخلی

کاسه

سرنگ بینی نوزاد

آب خنک
دستکش وینیل
/>ماسک تهویه

مداد
کاغذ انتقال

قطعه الماس ظریف

ابزار چرخشی

درزگیر محافظ

کنده کاری پوسته تخم مرغ نوعی هنر است.

شگفت انگیز است که چیزی که مرغ به شکننده بودن پوسته تخم خالی می تواند به یک اثر هنری زیبا تبدیل شود. حکاکی ها را می توان با استفاده از تخم مرغ خالی، emu، غاز یا شترمرغ انجام داد. این سرگرمی را می توان در خانه با لوازم محدود، برای تفریح ​​یا سود آموخت. از حکاکی های ساده گرفته تا پیچیده، با تمرین می توانید برای این مهارت مسلط شوید و دوستان و خانواده خود را با خلاقیت های حک شده پوسته تخم مرغ خود را تحت تأثیر قرار دهید.

خلاقیت و نوآوری

تخم مرغ را خالی کنید

مرحله ۱
در هر انتهای یک تخم مرغ نپخته با یک سوزن روکش یک سوراخ ایجاد کنید، با یک سوراخ کمی بزرگتر از دیگری.

ویدیوی روز

گام ۲
تخم مرغ را روی یک کاسه نگه دارید. نوک سرنگ بینی کودک را روی سوراخ کوچکتر قرار دهید. سرنگ را فشار دهید تا هوا وارد تخم مرغ شود و باعث محتویات داخل کاسه شود.

مرحله ۳

سرنگ را با آب خنک پر کنید و آن را داخل تخم مرغ خالی فشار دهید. تخم مرغ پر از آب را به آرامی تکان دهید، سپس آب را با سرنگ خارج کنید. اجازه دهید کاملا خشک شود.

تخم مرغ را حک کنید
مرحله ۱

برای محافظت در برابر سالمونلا و گرد و غبار، یک جفت دستکش وینیل و یک ماسک تهویه بپوشید.

گام ۲
با استفاده از مداد طرح خود را با دقت روی پوسته تخم مرغ بکشید. یا از کاغذ ترانسفر برای کشیدن طرح خود استفاده کنید، سپس کاغذ را روی پوست قرار دهید و طرح را با مداد ترسیم کنید.

مرحله ۳

یک قطعه الماس ظریف را روی یک ابزار چرخشی الکتریکی قرار دهید. پوسته تخم مرغ را به آرامی اما محکم در یک دست، ابزار چرخشی را در دست بگیرید و به آرامی طرحی را که روی تخم مرغ کشیده اید حک کنید.

مرحله ۴
پوسته را با قطعه الماس سوراخ کنید. به آرامی بقیه الگوی خود را بردارید. گرد و غبار پوسته را با دستان خود پاک کنید تا ظاهری صاف داشته باشید.

مرحله ۵
پوسته تخم مرغ حکاکی شده را با درزگیر محافظ بمالید یا اسپری کنید.

حکاکی تخم مرغ برای مبتدیان

نویسنده: کیتی نوتزل ویلسون

درباره کتاب

درباره نویسنده

یکی دیگر از تعطیلات عید پاک و برای تزئین هیجان زده من … ممکن است کمی دیر باشد اما مطمئن باشید که می توانم آن را انجام دهم. شیک رنگ سفید بسیار با طراوت است. این تخم مرغ های عید پاک حکاکی بسیار چشمگیر ساده تر از آن چیزی هستند که فکر می کنند. این طرح انحصاری من است ابتدا آن را اینجا ببینید!

بله، می دانم که ممکن است تا آخرین لحظه صبر کنم، اما گاهی اوقات ایده هایی به ذهنم خطور می کند که دلشان می خواهد. و من در واقع ابتدا نسخه دیگری از این را امتحان کردم. نوع حفاری «تخم مرغ واقعی». من تمام تلاشم را کردم تا از درمل و مته با دقت زیاد استفاده کنم تا یک سوراخ کوچک پوسته را بشکند. اوه، خیلی ظریف و وقت گیر!

ایده

واقعیت:

بنابراین، تخم مرغ های واقعی را فراموش کنید! به یاد آوردم که سال گذشته تخم مرغ تقلبی خریده بود که ادعا می کرد مانند تخم مرغ های واقعی رنگ میشود. من از این که چقدر واقعی به نظر می رسید شگفت زده شده بود، به سختی یک خط درز قابل توجه بود. می دهم واقعاً داشته باشم، اما گاهی اوقات عملی بودن پیروز می شود.

چقدر اینها باحال به نظر می رسند؟! و قیمت آنها کمتر از تخم مرغ واقعی است! و به خود می بالند که کاملاً قابل بازیافت هستند. آنها به صورت آنلاین نیز در دسترس هستند. آنها همچنین در اندازه های بسیار بزرگ هستند!

ابزارهای من را دوست دارم:
چیز دیگری که جرقه ایده من را برانگیخت ابزاری بود که برای “شکاف باز کردن” خارش داشتم. در کودکی من چوب سوزی می کردم و این «ابزار ورسا» نسخه لوکس آن است. Dremel نیز یکی می کند.

نکته جالب این است که این ابزارها دارای نوک های مختلف هستند و نوک چاقو امکان برش هر پلاستیک را به آسانی می دهد.”بریدن کره”. به آن قسمت «چاقوی داغ» می گویند. همچنین بسیار مفید است که بتوانید خوب نوک را تنظیم کنید.

طرح ها:
به دیدن عجیبی من همیشه عجله دارم و سعی می کنم کارهای زیادی انجام دهم. بسیاری از طرح های من با ادامه مسیر مشخص شدند. این به شما بستگی دارد که آیا می توانید دقیق یا نه. “Pysanky” بسیار کنترل شده است و من نمی خواهم این مقدار زمان را سرمایه گذاری کنم. این تخم مرغ ها یک روکش مات دارند، بنابراین طرح خشن را با مداد به ترسیم می کنند و به راحتی پاک می شوند. هر نوع طرح تخم مرغی را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که چه چیزی را حفظ کنید تا از هم نپاشد.

برای کمک به الگوسازی می توانید از نوارهای کشسان برای ایجاد تقسیمات به راحتی استفاده کنید.

جادوی برش چاقوی داغ:

ماهیت تیغه چاقو بریدن اشکال گوه مانند را آسان تر می کند. در انتهای برش، فقط می توان قطعه را به بیرون تکان داد. اگر به تیغه می چسبد، چیزی دم دستی برای پاک کردن آن داشته باشید. اگر پلاستیک خیلی نرم و رشته ای شد حرارت را کمی کم کنید. من از تنظیم متوسط ​​​​داغ (۳/۴ مقدار) استفاده می کنم.

در حین حکاکی تخم مرغ، فقط قسمت کوچکی از نوک تیغه روی پوسته می رود، زیرا پوسته پلاستیکی کاملاً نازک است. این اجازه می دهد تا برخی از منحنی های زیبا را نیز برش دهید. گاهی اوقات به نظرم چرخاندن تخم مرغ راحت تر از چاقو است. توجه داشته باشید که نباید جلوی چاقوی داغ را لمس کنید!

تخم مرغ های عید پاک حک شده دیوانه

این تخم مرغ های عید پاک حکاکی را قدم به قدم درست کنید که شبیه چیزهای واقعی هستند، بسیار آسان و بدون آشفتگی. ظاهر برش و کنده کاری پیچیده را دریافت کنید.

پین کردن این پروژه
تجهیزات

ابزار Creative Versa (چاقوی داغ)
مداد
پاک کن

قاشق فلزی

سنجاق سر گرد

نور چای

عناصر

تخم مرغ مصنوعی (پلاستیک) عید پاک

مداد رنگی سفید ‘Crayola’

دستورالعمل ها

مواد خود را جمع آوری کنید

طرح خود را برنامه ریزی کنید، آن را به آرامی روی تخم مرغ بکشید

چاقوی داغ را وصل کرده و روی پایه قرار دهید تا گرم شود (۳/۴ حرارت). کامل)

این مطلب را هم از دست ندهید :   طراحی و آب بندی (عایق بندی) استخر
برش تمام اشکال را تمام کنید

مقداری مداد رنگی را در سطح فلزی که روی نور چای قرار دارد ذوب کنید

سنجاق را در پاک کن مداد فرو کنید و در موم فرو کنید

روی تخم مرغ ها در طرح های دلخواه گودی ایجاد کنید
خطوط مداد را پاک کنید یا با دقت بشویید.

تخم مرغ کاملاً محکم استحتی زمانی که مقدار زیادی ماده بریده شود. گزینه های زیادی از طرح ها و همچنین احتمالاً تصاویر وجود دارد. الگوها را می توان از توری یا طراحی گرافیکی یا هر چیز دیگری الهام گرفت… (هوم، فقط به چند ایده دیگر فکر کردم)

تکنیک راز برجسته کردن:

خوب، اگر این کافی نبود… من همچنین می خواستم ظاهری با جزئیات بیشتر از نقش برجسته داشته باشم. مادرم می گفت من همیشه همه چیز را طراحی می کنم، «نمی توانم به اندازه کافی خوب باشم» – چه اشکالی دارد؟

برخی از ملیت ها هستند که تخم مرغ را کاملا جدی می گیرند. و همچنین از موم مخصوص برای استفاده برجسته. من چند واکس مختلف را امتحان کردم، اما چیزی می خواستم که به راحتی در دسترس باشد. مداد رنگی خوب قدیمی بهترین کار را داشت.

یک قاشق فلزی که روی یک چراغ چای آویزان کاملاً کار کرد.
می توانید ارتفاع را تنظیم کنید تا از سوختن جلوگیری کنید یا برای مدتی دور شوید.

ابزار ویژه هوشمندانه:
ابزارهای ویژه در دسترس هستند اما من وقت صبر نکردم. اووو، من فقط یک سنجاق سر گرد به انتهای پاک کن مداد چسباندم. به خوبی نگاه می کند و پس از آن می توان آن را جدا کرد.

فرورفتن و لمس کردن، فرو بردن و لمس کردن… فرورفتگی های کوچک عالی که فورا صفت می شوند. چقدر کامل است!؟

این فرورفتگی های کوچک چنین شخصیتی را می افزایند و بسیار آسان تر از حکاکی تخم مرغ های چوبی هستند.

این فرورفتگی ظریف به قدری نفیس است که حتی بدون برش یا قبل از فرورفتن در رنگ می تواند به اندازه کافی تزئین کند. هوم، ایده های بیشتر اگر نوک آن را بکشید کمی لرزش ایجاد می کند.

طرح ها می توانند بسیار ساده باشند زیرا هر شکلی را به یک الگو تبدیل می کند.

من کمی تسکین رنگ را دوست دارم زیرا زندگی من می تواند بسیار گیج کننده باشد. سفید همیشه تازه و آرام به نظر می رسد! اما، کمی رنگ سبز رنگ پس از برش و سپس برجسته کردن سفید را نشان دهید… هوم.

دکور را برای جشن های عید پاک نگه دارید!. برو آن کاغذ قهوه ای (از بسته بندی همه آن های آنلاین) را از طریق دستگاه پاستا اجرا کنید – الف عید پاک فوری! نه آن چیزهای پلاستیکی رنگی افتضاح. کامل!

و حدس بزنید چه؛ این تخم مرغ ها تا سال آینده و به بعد باقی می مانند. من فقط نمی خواهم آنها را کنار بگذارم. اگر یکی را رها کنید هم نمی شکند!

من باید مقداری را ببخشم تا بتوانم مقداری دیگر را بسازم. چون خیلی سرگرم کننده بود عید پاک مبارک و به ساختن ادامه دهید…

ProSystem برای حکاکی تخم مرغ

همه چیزهایی که برای کسب درآمد از همه نوع مرغ و بسیاری از مواد دیگر نیاز دارید. شامل یک مجموعه فرز کامل است که برای حک کردن در پوسته تخم مرغ ساخته شده است.

با این ProSystem شما دریافت می کنید:

سیستم و هندپیس کامل Water Misting Turbo Carver. شامل گیج هوا، فیلتر داخلی و کنترل پا.
کمپرسور مخزن توربو بی صدا برای استفاده با کارور توربو شما تنظیم شده است.
ابزار بزرگنمایی (MagEyes) گیره فوق العاده سبک و راحت برای دیدن و بازرسی بهتر کار هنگام استفاده از دستگاه توربو کارور

کاغذ انتقال

۱۰ برگ کاغذ ترانسفر مایلار و

۱۰ برگ کاغذ انتقال سفید

کیت فر

کیت کامل فرز حکاکی تخم مرغ

نگهدارنده کاستفرز

سنگ تمیز کردن فرز.

جزوه آموزشی

نحوه رزرو برای نشان دادن بسیاری از ایده ها و نکات برای بهترین استفاده از کارور توربو خود
دی وی دی ویدیو
به شما نشان می دهد که چگونه از ابزارهای خود می توانید استفاده کنید و ایده های خود را انتقال دهید.
چه جزوه الگوی هنری

هنر ۱ و هنر ۲، و دو الگوی تخم مرغ و کتاب دستورالعمل.

اینها ایده ها و الگوهای بسیار را به شما می دهند، طرح ها و هنرهای مفید برای استفاده روی تخم مرغ هایتان. حکاکی تخم مرغ معمولاً چهار مرحله دارد، یعنی طرح (تهیه پیش نویس)، خط اصلی خراشیدن، حکاکی کردن طرح، تمیز کردن و ارائه تمام کار کردن

۱- طرح (تهیه پیش نویس)

(۱) طرح را مستقیماً ترسیم کنید: از یک مداد برای ترسیم طرحی که در پوسته تخم مرغ حک می شود استفاده کنید. بیشتر مناظر، حیوانات و گیاهان را می توان مستقیماً روی پوسته تخم مرغ ترسیم کرد و اشکال اصلی و طرح های رنگی را مشخص کرد.

(۴) طرح را با چند ابزار بکشید: برای ایجاد برخی از مشکلات هندسی، چهارخانه و شکل های گرد به عنوان مثال، می توانید از ابزارهایی مانند قطب نما برای کشیدن طرح استفاده کنید.

۲- خطوط اصلی را خراش دهید

خطوط اصلی را با برین خراش دهید. اگر برین فرض، می توانید از تیغه اره برقی تازه شکسته به عنوان جایگزین استفاده کنید. در این مرحله خطوط را کمی خراش دهید تا در مراحل بعدی دچار مشکل نشوید.

۳- طرح را حک کنید

هنگام حکاکی طرح، منبت کاران باید به استحکام استفاده شود، زاویه تیغه و تغییر رنگ پوسته تخم مرغ توجه داشته باشد تا بهترین اثر هنری را خلق کنند. این دست و پا گیرترین و مرحله مرحله در کل روند است و نیازمند تلاش های پایدار است.

به محض اینکه کارورها حکاکی را تمام کردند، باید آثار مداد و گرد و غبار روی سطح پوسته تخم مرغ را انجام دهند. آثار مداد را می توان با یک پاک کن پلاستیکی پاک کرد و گرد و غبار را می توان با یک پارچه نخی نرم و پاک کرد.

کارهای تکمیل شده باید در جعبه های ضد نور نگهداری شوند، زیرا قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور باعث می شود رنگ ها با سرعت بیشتری محو و می شوند.

بث آن مگنوسون در مورد پیچیدگی های هنر حکاکی تخم مرغ با کاپی توستتی بحث می کند.

شکننده و در عین حال قوی، تخم مرغ همه کاره الهام بخش بسیاری از هنرمندان در طول تاریخ بوده است. تخم مرغ ها در هر اندازه رنگ آمیزی شده اند، رنگ آمیزی شده اند، جواهرات، موم کاری شده، حکاکی شده و در گنجینه های نفیس حک شده اند که ارزش نمایش در موزه ها و کاخ ها را دارند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   قبل از خرید کولر صنعتی، هواساز، فن سانتریفیوژ، هواکش و تجهیزات تصفیه هوا دقت کنید !!!
[optin-monster-shortcode id=”e9huclfjt4oy1ak6ifrp”]

بث آن مگنوسون، صنعتگر اهل بیشاپ هیل، ایلینوی، می گوید: «در شکل تخم مرغ چیز خاصی وجود دارد. “این بوم عالی برای خلاقیت است، چه کسی از قلم مو استفاده کند یا چیزی که من مدت ها پیش کشف کرده ام – یک مته با سرعت بالا برای حکاکی و حکاکی طرح های پیچیده در پوسته. من را به یاد توری ویکتوریایی با الگوهای ظریف و تار می اندازد.»

مقاله ای در روزنامه در مورد حکاکی تخم مرغ بیش از ۲۰ سال پیش توجه او را به خود جلب کرد.
من همیشه درگیر کارهای بیرون از منزل بودم، مانند پرورش گل، پرورش محصولات خاص، و طراحی تاج گل های در هم تنیده با شاخه ها، توت ها، شکوفه ها و پرها. من از ظاهر خلاقیت های تند ساخته شده از مواد طبیعی لذت می برم. ایده ساخت مجسمه هایی از تخم مرغ وجود داشتبه این امید که اطلاعاتی به دست بیاورم و شاید یک راهنمای آموزشی برای یادگیری خودم به دست بیاورم.»

در کمال تعجب، او با استقبال گرم بورلی هاندر، با دعوت به بازدید و صرف روز برای یادگیری و تمرین این تکنیک، مورد استقبال قرار گرفت. بث آن همیشه سپاسگزار چنین مهربانی و تشویقی خواهد بود که به او کمک می کند تا تماس واقعی خود را پیدا کند. هیچ چیز مانند گذراندن وقت با یک هنرمند، جذب دانش و الهام جدید نیست.

ایده دست زدن به یک شی شکننده در ابتدا برای بث آن بسیار زیاد بود، زیرا نگران بود که تخم مرغی مانند هامپتی دامپی از قافیه مهد کودک متلاشی شود. او به زودی متوجه شد که هر یک به طور قابل توجهی محکم و قوی هستند.

پوسته تخم مرغ از کربنات کلسیم (۹۵٪) با مقادیر کمی منیزیم، فسفات کلسیم و سایر مواد آلی از جمله پروتئین تشکیل شده است. یک ماده معدنی نانوساختار مرتبط با استئوپونتین، یک پروتئین ساختاری که در استخوان ها یافت می شود، چارچوب را کاملاً قوی می کند.

عامل دیگر شکل قوسی تخم است که تمام وزن را به طور مساوی در ساختار توزیع می کند و استرس و فشار را به حداقل می رساند. در بالا و پایین قوی ترین است، به همین دلیل است که وقتی به هر دو انتها فشار وارد شود، تخم مرغ نمی شکند.

یادگیری طناب

موفقیت در حکاکی تخم مرغ از تمرین و صبر حاصل می شود. همچنین این است که بدانید چگونه یک تخم مرغ را به آرامی در دستان خود نگه دارید و یاد بگیرید چگونه با ابزار حکاکی با سرعت بالا کار کنید که بسیاری از هنرمندان آن را به عنوان بریدن چاقو از کره توصیف می کنند.

حکاکی تخم مرغ

بث آن توضیح می دهد: «به دلیل تمرکز و زمانی که هنرمند صرف یک تخم مرغ می کند، مهم است که از تخم مرغی استفاده کنید که سبک وزن و ارگونومیک طراحی شده باشد. در حالی که می توان چند برش اساسی را در پوسته تخم مرغ با ابزار چرخشی Dremel با حداکثر سرعت ۴۰۰۰۰ دور در دقیقه (دور در دقیقه) انجام داد، اما بهتر است از مته ای با ظرفیت ۴۰۰۰۰۰ دور در دقیقه برای ایجاد سوراخ های پیچیده ای استفاده کنید که امیدواریم انجام شود. به دست آوردن.

هر هنرمندی روش خاص خود را در طراحی برش های تخم مرغ دارد. برخی از شابلون استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر از کشیدن سبک آزاد با مته لذت می برند و از یک ناحیه به منطقه دیگر حرکت می کنند. بث آن خود را به عنوان یک ابله باز توصیف می کند و ابتدا مداد را در یک الگو انتخاب می کند.

حکاکی تخم مرغ

او از استفاده از اندازه های مختلف برای ساخته های خود لذت می برد – از تخم بلدرچین های کوچک باب سفید گرفته تا تخم مرغ، اردک، غاز، بوقلمون، طاووس، رئا، قرقاول و کبک. زندگی در روستا فرصتی برای جمع آوری تخم مرغ از مزارع همسایه فراهم می کند. با این حال، منابعی نیز برای خرید تخم مرغ های emu، شترمرغ، و دیگر انواع تخم پرندگان در سراسر جهان وجود دارد.

بث آن می گوید: «ممکن است هنگام استفاده از یک شیء ساده به عنوان بوم، این فرآیند محدودکننده باشد، اما هر تخم مرغ به دلیل اندازه، رنگ، صافی یا درشتی سطح و ضخامت پوسته اش منحصربه فرد است. وقتی شروع به حکاکی و حکاکی طرح می کنم، فکر کردن در مورد احتمالات پیش رو جادویی دارد. خلق چیزی از طبیعت بسیار لذت بخش است.»

نحوه اولیه

هر انتهای تخم مرغ را سوراخ کنید. محتویات را باد کن
طرح مداد یا شابلون.

برای جلوگیری از گرد و غبار، از عینک محافظ استفاده کنید.

از مته های مختلف برای حکاکی و سوراخ کردن پوسته تخم مرغ استفاده کنید.

حکاکی تخم مرغ

پس از اتمام، تخم مرغ را در محلول سفید کننده و آب خیس کنید تا تکه های پاره شده غشاء جدا شود و داخل تخم مرغ استریل شود. نسبت: یک قسمت سفید کننده به پنج قسمت آب. یک محلول آب گرم فرآیند خیساندن را با زمان متوسط ​​۱۵ تا ۲۰ دقیقه سرعت می بخشد.
وقتی خشک شد، دو لایه اسپری بایگانی که حاوی محافظ UV (فرابنفش) است، به تخم مرغ ها بدهید. Beth Ann از اسپری ساتن استفاده می کند که درخشندگی ظریف و طبیعی روی پوسته ایجاد می کند.
راه های زیادی برای نمایش تخم مرغ های تمام شده با استفاده از پایه ها و پایه های جداگانه ساخته شده از شیشه اکریلیک، چوب، فلز و مواد دیگر وجود دارد. همچنین می توان آنها را با روبان و منگوله در جعبه های سایه دار، از پنجره آویزان کرد یا در یک سبد قرار داد. هیچ محدودیتی برای تخیل فرد وجود ندارد.

بث آن تخم مرغ توری ویکتوریایی خود را به صورت جداگانه نمایش می دهد. همچنین، او آن ها را در تاج های گل زیبا، لانه های پرندگان، و جاودانه هایی که به صورت آنلاین در سایت Esty خود به فروش می رساند ترکیب می کند: The Feathered Nest در Windy Corner.

حکاکی تخم مرغ

بث آن دیگران را تشویق می کند تا با این هنر شگفت انگیز بال خود را امتحان کنند. «خودت را به چالش بکش و پیگیر باش. بله، در طول مسیر چند پوسته تخم مرغ را خواهید شکست، اما فقط تصور کنید که وقتی یک مجسمه تخم مرغ کامل را در دست دارید، چه لذتی را احساس خواهید کرد.
هیجان انگیز است!»