خودروی جک اس ۵ محصول شرکت کرمان خودروه. شکل ظاهری این خودرو بسیار به روز و ایده آله.

 مشخصات فنی خودرو

خودروی جک اس ۵ دارای موتور چهار سیلندره که بیشترین حد قدرت اون ۱۷۴ اسب بخار و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور تولید می کنه.
گیربکس ۶ سرعته دو کلاجه به اون وصل شده که باعث می شه دنده ها راحت تر و سریع تر از گیربکس اتومات معمولی تعویض شن.  شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو در حالت تیپترونیک ۱۲٫۲۵ ثانیه و در حالت اسپرت ۱۲٫۰۴ ثانیه و درحالت درایو ۱۳ ثانیه س. باک خودرو نسبت به اندازه خودرو زیاد بزرگ نیس و حدود ۵۵ لیتر بنزین در اون جای میگیره و چون موتور خودرو توربوه البته توربو ساده، بهتره از بنزین سوپر استفاده شه.
وزن خودرو جک اس ۵  اتومات ۱۵۴۵ کیلو گرمه که نسبت به خودرو جک اس ۵  دستی سنگین تره. واقعا خودرو جک اس ۵ خودکار، نسبت به خودروی  جک اس ۵ دستی تفاوتای بسیاری داره که مهم ترین اون گیربکس خودکار و آپشنای اضافه شده روی این خودروه.

از آپشنای جک اس ۵ خودکار میشه به سانروف ۲ حالته، آینهای جانبی تاشونده برقی همراه با گرمکن، رینگای ۱۸ اینچی آلومینیومی، اخطار دهنده فشار باد چرخا، کامپیوتر سفری، صندلیای چرمی به همراه گرمکن، ترمز  ای بی اس abs، ترمز برقی پارک خودرو، سیستم کنترل سرعت خودرو در سرپایینی، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، توانایی تنظیم غربیلک فرمون در ۲ جهت، کلیدهای مولتی مدیا که روی فرمون قرار دارن، کنسول جلو و عقب، شیشه های  REFLEX، شیشه بالابرهای برقی و روشن شدن با استارت اشاره کرد.

ویژگیای ظاهری

در قسمت جلوی خودرو، یه جلو پنجره بزرگ نصب شده که آرم شرکت جک روی اون قرار داره.
دو چراغ بزرگ و کشیده و دو چراغ مه شکن روی سپر اون هست که باعث زیبایی هرچه بیشتر خودرو شده.
در نمای بغل دستی طراحی یکدست و هماهنگی با نمای جلوی خودرو و چراغای عقب اون خوب دیده میشه. عقب خودرو که طراحی قشنگتر و جذابی داره، از دو چراغ بزرگ  lED دار و دو چراغ مه شکن استفاده شده و آرم شرکت جک به صورت بزرگ در قسمت عقب خودرو هم نصب شده.

فضای داخلی واسه سرنشینان جلو و عقب بسیار مناسب و کافیه. سرنشینان خیلی راحت می تونن در مسافتای دراز مدت، روی صندلیای خودرو  جک اس ۵ خودکار احساس آرامش و راحتی داشته باشن. صندلی راننده به صورت برقیه و دارای دو مموریه که واسه ذخیره کردن حالتای دلخواه راننده استفاده میشن. هم اینکه به هنگام خاموش کردن خودرو صندلی به صورت خودکار کمی عقب رفته تا راننده راحت تر پیاده شه.
نمایشگر تقریبا بزرگی روی کنسول مرکزی نصب شده که فضای پشت خودرو رو به طور روشن در اختیار راننده در قرار میده، دوربین دنده عقب و جی پی اس و سیستم صوتی خوب عمل میکنن.

خودرو دارای سنسور پارک جلو و عقبه که موقع پارک کردن به نگه داشتن فاصله با خودروی جلویی یا عقبی به راننده  کمک می کنه، فرمون اون برقیه که بسیار نرم و شعاع گردش بسیار عالی داره.
جک اس ۵  دارای سنسور باران و سنسور نوره. سنسور باران در وقتی که باران می باره و سنسور نور هم وقتی که هوا تاریک می شه به صورت خودکار روشن می شن.

خودروی جک اس ۵  خودکار یه خودروی قشنگتر و به روز با طراحی شیکه که واسه  تموم کسایی که دنبال یه خودروی راحت، پر آپشن و هم اینکه شاسی بلند واسه استفاده شهری و مسافتای طولانی هستن، مناسبه. می تونین خرید و فروش خودرو جک اس ۵ خودکار رو در کم ترین زمان ممکن با سایت دیوار تجربه کنین.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ترفندهایی برای شیک سازی دستشوئی های کوچک