یکی از دلایلی که قیطان های جعبه ای بسیار محبوب هستند این است که نگهداری کمی دارند و از موهای طبیعی شما محافظت می کنند. حتی بهتر از آن این است که این قیطان ها بسته به اندازه و نحوه مراقبت از آنها می توانند تا ۱۰ تا ۱۲ هفته دوام بیاورند.

آیا می توانید موهای خود را با بافتن بشویید؟ البته، بخشی از روال نگهداری از قیطان های شما، شستن صحیح آنهاست. این نه تنها برای طول عمر بافته های شما مهم است، بلکه برای سلامت مو و پوست سر طبیعی شما نیز حیاتی است. با این حال، پس از صرف زمان و هزینه زیاد برای قیطان های خود، شستن آنها می تواند کمی اعصاب خردکن باشد. پس از همه، شما نمی خواهید آنها را با ایجاد موخوره یا باز شدن از بین ببرید. بنابراین، ما نحوه شستن قیطان های جعبه را برای طولانی ترین پوشیدن بدون عیب ممکن توضیح می دهیم. آیا آماده اید که بافته های جعبه ای را امتحان کنید؟ با StyleSeat یک قرار مو به صورت آنلاین رزرو کنید!

باکس بافته چیست؟

بافته های جعبه ای یک مدل موی محافظ است که معمولاً در موهای مجعد یا گره دار برای تقویت رشد مو استفاده می شود. با استفاده از موی مصنوعی که با موهای موجود انسان در هم تنیده شده است نصب می شود که به افزایش ضخامت و محافظت از موهای انسان با اکستنشن مو کمک می کند. دلیل اینکه آنها را بافته های “جعبه ای” می نامند به دلیل تقسیم موی مربعی شکل روی پوست سر است. از آنجایی که قیطان ها مانند میخچه ها به پوست سر متصل نمی شوند، گزینه های ظاهری بیشتر و همچنین نگهداری آسان تر را ممکن می سازند.

شستشوی قیطان های جعبه ای برای طول عمر

دوام بافته های جعبه ای چقدر است؟ مدل های موی محافظ مانند قیطان های جعبه ای مخصوصاً در ماه های گرم تر محبوب هستند، و واضح است که چرا. با این حال، پس از چند هفته، شما ورزش کرده اید، از گرمای تابستان عرق می کنید و محصولات مختلفی را برای حالت دادن به موهای خود می گذارید. با بویی که از موهای کثیف انباشته می شود احساس ناراحتی می کنید، بنابراین مهم است که بدانید چگونه آنها را به درستی بشویید و نگهداری کنید. همه این ها روی پوست سر شما جمع می شود و منجر به یکی از بزرگترین معایب بافت ها می شود: خارش. خوشبختانه، شستشوی مناسب می تواند یک درمان فوری برای این مشکل وحشتناک ارائه دهد. در واقع، حفظ این سبک محبوب کمتر به شستن قیطان هایتان مربوط می شود و بیشتر به مراقبت از پوست سرتان می پردازد. بیا داخل بپریم!

چگونه قیطان های جعبه را بدون خراب شدن بشویید؟

شستن قیطان هایتان ممکن است بصری به نظر برسد، اما اگر می خواهید از خراب شدن آن ها با وز کردن، باز شدن یا بوی ماندگار جلوگیری کنید، چند مرحله اضافی وجود دارد که ضروری است. در اینجا توصیه گام به گام ما برای شستن بافته های جعبه بدون خراب کردن آنها است.

ریشه های خود را اسپری کنید: یک بطری اسپری کوچک بردارید و آن را با حدود یک تا دو اینچ آب پر کنید، سپس مقداری از شامپوی مورد علاقه خود را به آن اضافه کنید و آن را بچرخانید تا مخلوط شود. همچنین باید قبل از شروع شامپو، موهای خود را برای مدتی در آب گرم خیس کنید. پس از ترکیب، مخلوط شامپو را با دقت روی قسمت های بین بافته های خود، مستقیماً روی پوست سر اسپری کنید. در حین حرکت، شامپو را به آرامی با استفاده از پدهای انگشتان خود (نه ناخن هایتان!) به پوست سر خود بمالید. به مناطقی که دارای تجمع زیاد هستند توجه کنید و لبه های خود را فراموش نکنید.
آن را بشویید: بعد، زیر دوش بروید تا شامپو را بشویید! قبل از اینکه قیطان ها را بردارید، مطمئن شوید که پوست سرتان کاملاً با آب پوشانده شده است. بافته های خود را با احتیاط از مسیر خارج کنید تا بیشتر آب روی پوست سر شما هدایت شود. پس از چند دقیقه، سر خود را به پشت زیر آب خم کنید و اجازه دهید تا روی قیطان های شما جاری شود، اما مالش ندهید! مالیدن پوست سر یا قیطان ها در حالی که خیس هستند باعث می شود وقتی خشک شوند موخوره شوند. مطمئن شوید که تمام محصول را خارج کنید، زیرا شامپوی ماندگار می تواند باعث شوره سر یا تحریک پوست سر شود.

شرایط: بعد از اینکه شامپو را شستید، نرم کننده انتخابی خود را به آرامی و با احتیاط روی پوست سر خود بمالید تا از مالش جلوگیری شود. سعی کنید در یک جهت حرکت کنید نه یک حرکت عقب و جلو. همچنین می خواهید نرم کننده را در سرتاسر بافته های خود و به ویژه در انتهای آن ها بمالید، اما باز هم با حرکت رو به پایین حرکت کنید تا وز ایجاد نکنید. اجازه دهید نرم کننده حدود ۲۰ دقیقه بماند و سپس با همان روش قبلی کاملاً آبکشی کنید.
قیطان کردن قیطان ها: قیطان های شما مقدار زیادی آب را در خود نگه می دارند و اطمینان از خشک شدن کامل آنها برای جلوگیری از ایجاد هرگونه بو بسیار مهم است. بنابراین، پس از اتمام شستشو، مطمئن شوید که آب اضافی را از بین ببرید. سپس آنها را داخل یک نان بپیچید و با یک حوله میکروفیبر محکم کنید تا آب بیشتری خارج شود. بگذارید حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بماند.
محصولات را اضافه کنید: هنگامی که بافته های خود را از حوله خارج کردید، اکنون زمان استفاده از محصولات یا درمان های مغذی است. باز هم حتما آنها را با دقت به ریشه و پوست سر خود بمالید.
سشوار کشی: در نهایت، می خواهید مدتی را به خشک کردن بافته های خود اختصاص دهید تا از شر هر گونه رطوبت خلاص شوید. رطوبت باقی مانده در مو می تواند منجر به بوی نامطبوع و رشد کپک شود. همانطور که قبلا ذکر کردیم، خشک کردن کامل قیطان بهترین راه برای اطمینان از عدم ایجاد بوی نامطبوع است. با این حال، با وجود آنچه یوممکن است فکر کنید، بافته های خود را با سشوار خشک نکنید! این می تواند به موهای مصنوعی که برای ایجاد بافته استفاده می شود آسیب برساند و ممکن است باعث وز شود. به جای آن، از تنظیمات خنک در خشک کن خود استفاده کنید و وقت خود را صرف کنید. اگر بافته های بلند یا ضخیم دارید، ممکن است مجبور شوید اجازه دهید خشک شدن در هوا تمام شود – در غیر این صورت، می توانید ساعت ها در این مرحله وقت بگذارید!
آیا راه حل سریع در حال حرکت وجود دارد؟ ما تو را گرفتیم! اگرچه ما قطعاً پیشنهاد می کنیم حداقل هر ۲ تا ۳ هفته یکبار بافته های جعبه خود را به طور کامل بشویید، اما اگر می خواهید سریعاً بوی خفیف یا خارش پوست سر را برطرف کنید، پیشنهادات ما در اینجا آمده است:

هنگامی که قیطان های شما نیاز به برداشتن سریع از تجمع و کثیفی دارند، استفاده از مواد قابض مانند نسیم دریایی یا ویچ هازل راه های سریع و آسانی برای از بین بردن کثیفی و روغن مو هستند.
اگر دچار خارش پوست سر شدید، می توانید آبکشی با سرکه سیب را امتحان کنید. برای از بین بردن تجمع محصول و تسکین پوست سر تحریک شده عالی است.
و شما آن را دارید. این دستورالعمل های گام به گام باعث می شود که بافت های شما با طراوت به نظر بیایند، پوست سرتان بدون خارش و موهای طبیعی شما سالم بماند.

هر چند وقت یکبار باید قیطان های جعبه را بشویید؟
اکنون که نحوه شستن قیطان های جعبه ای را می دانید، سوال بعدی این است که چه زمانی آنها را بشویید! اکثر استایلیست ها توصیه می کنند که بافته های خود را هر دو تا سه هفته یکبار بشویید تا موهایتان سالم و بافته شود. این فرکانس کمک می کند تا از تجمع بیش از حد محصولات یا پوست خشک که منجر به پوسته پوسته شدن و خارش می شود جلوگیری شود. اما وقتی شک دارید، اگر شروع به خارش کرده اید، احتمالاً زمان شستشو فرا رسیده است. دفعات شستن موهایتان بستگی به مدل آن دارد. به عنوان مثال قیطان های بدون گره و قیطان های جعبه ای به دلیل نصب دارای طول عمر متفاوتی هستند.

نکات مراقبت از بافتن جعبه
مردم قیطان های جعبه ای را می خواهند زیرا مزایای زیادی مانند کمک به رشد مو و ایجاد تطبیق پذیری برای روتین مو دارند. علاوه بر شستن مرتب قیطان های خود، بایدها و نبایدهای دیگری نیز در نگهداری بافتن وجود دارد که برای مراقبت مناسب از مو باید از آنها آگاه باشید.

ایده

به قیطان های خیس نزنید: اگر نمی توانید قیطان های خود را با سشوار خشک کنید، مطمئن شوید که قبل از حالت دادن به قیطان ها، اجازه دهید کاملا خشک شوند. اگر قیطان های خود را در دم اسبی، موی یا دم اسبی دیگر قرار دهید، هوای کافی در اطراف آن ها گردش نمی کند تا خشک شدن تمام شود. این می تواند باعث ایجاد کپک و بوی نامطبوع شود.
از شامپوی خشک استفاده نکنید: محصولات شامپوی خشک ممکن است راهی عالی برای تازه نگه داشتن چیزها در بین شستشو به نظر برسد، اما در واقع باعث ایجاد تجمع بیشتر می شود. در نتیجه، در صورت استفاده از این محصولات، ممکن است نیاز به شستشوی مکرر برای کاهش خارش داشته باشید.
روی پوست سر خود تمرکز کنید: همانطور که قبلاً گفتیم، مراقبت از پوست سر در مرکز نگهداری صحیح بافتن بافته است. مطمئن باشید که اگر می خواهید قیطان های شما تا حد امکان بدون عوارض جانبی نامطلوب مانند خارش دوام بیاورند، همیشه کمی به آن محبت و توجه بیشتری می کنید.
به موها/پوست سر خود گوش دهید: اگر پوست سر شما به طور ناراحت کننده ای خارش دارد یا موهای شما سنگین تر از حد قابل تحمل است، ممکن است به این معنی باشد که موهای ریخته شده زیادی هنوز در موهای بافته شده شما گیر کرده اند. اگر این اتفاق بیفتد، حتی اگر قیطان های شما هنوز هم فوق العاده به نظر می رسند، زمان آن رسیده است که آنها را ترک کنید.
قیمت قیطان های جعبه ای چقدر است؟ هزینه بستگی به سبک دارد! نمی دانید چگونه به بافت های جعبه ای مدل دهید؟ راه های مختلفی برای تکان دادن این ظاهرها وجود دارد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   دلایل رد ویزای تحصیلی کانادا

دلیل خوبی وجود دارد که بافته های جعبه ای اینقدر سبک محافظ محبوب هستند! در حالی که موهای طبیعی شما در داخل قیطان پیچیده شده است، در برابر عناصر محافظت می شود و شما آنها را به گونه ای شانه نمی کنید که منجر به شکستگی مو شود. با این حال، اگر می خواهید از این محافظت کامل برای افزایش سلامت و رشد موهای طبیعی خود استفاده کنید، مراقبت و نگهداری مناسب ضروری است. بنابراین، روز شستشو را از دست ندهید!

شستن مو با بافتن می تواند کمی مشکل باشد. مقاله را بخوانید تا دریابید که چگونه می توانید موهای بافته شده خود را به روش صحیح برای حفظ سلامت موهای خود بشویید.
به خواندن ادامه دهید

قیطان یکی از آن مدل هایی است که همیشه مد است. خواه قیطان های جعبه ای، قیطان های بدون گره، قیطان ها یا هر چیز دیگری را دوست داشته باشید، هرگز نمی توانید با آنها اشتباه کنید. با این حال، در حالی که آنها شیک به نظر می رسند، پیدا کردن بهترین روش برای شستن موهایتان را نیز کمی دشوار می کنند.

از آنجایی که قیطان ها را می توان برای دو تا هشت هفته یا بیشتر نگه داشت، منطقی نیست که برای مدت طولانی بدون شستن موهای خود ادامه دهید. به طور خلاصه، شما نمی خواهید بافت های خود را خراب کنید، اما نمی توانید از مراقبت از موهای خود نیز غافل شوید. خب چکاری باید انجام بدی؟

فهرست مطالب

آیا می توانم قیطان هایم را بشوییم؟

چگونه می توانم موهای بافته شده را بشوییم؟

برای شستن قیطان از چه شامپویی می توان استفاده کرد؟
چگونه می توانم پوست سرم را با قیطان ها حفظ کنم؟

آیا می توانم قیطان هایم را بشوییم؟
شیا پاسخ این است که بله، شما می توانید و باید بافته های خود را بشویید. اگرچه در مورد دفعات شستن قیطان هایتان پاسخ های متفاوتی وجود دارد، اما حقیقت این است که به پوست سرتان بستگی دارد، یعنی پوست سر چرب یا خشک و نوع بافته هایتان. برای اکثر افراد، شستن بافتن های خود با یک شامپو و نرم کننده خوب هر دو تا سه هفته یک تمرین خوب است.

برای شستن قیطان از چه شامپویی می توان استفاده کرد؟

از آنجایی که موهای خود را خیلی کمتر از حد معمول می شویید، باید به دنبال یک شامپو شفاف کننده و یک نرم کننده مغذی باشید. در اینجا توصیه من است:

بسته نرم کننده شامپو سرکه سیب و روغن نارگیل / آووکادو WOW

این دوتایی ترکیبی منحصر به فرد از شامپو و نرم کننده است که نیازهای مختلف مراقبت از مو را برطرف می کند. استفاده از این دو شامپو و نرم کننده گیاهی، تغذیه مورد نیاز موهای شما را تامین می کند و هرگونه تحریک پوست سر را تسکین می دهد.

سرکه سیب موجود در این شامپو که از سیب های هیمالیا به دست می آید، به تعادل PH پوست سر کمک می کند، پوست سر را پاک می کند و به تنظیم تولید سبوم کمک می کند. این شامپو همچنین حاوی خواص برگ گزنه، عصاره نخل اره ای، ویتامین B5، روغن بادام و روغن آرگان و سایر مواد مغذی است.

روغن نارگیل به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی شدیدش شناخته شده است. نرم کننده روغن نارگیل WOW حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای چرب است که همگی به بازگرداندن شکوه طبیعی موهای شما و محافظت در برابر آسیب کمک می کنند. وجود مواد فعال زیستی باعث می شود موهای شما صاف تر، قوی تر و براق تر شوند.

چگونه می توانم موهای بافته شده را بشوییم؟

راهنمای گام به گام را در زیر بخوانید تا بهترین نکات برای شستن مو با بافتن را بدانید.

به جای اینکه مستقیماً شامپو بزنید، بافته های خود را برای چند دقیقه در آب معمولی خیس کنید.
می توانید شامپو خود را به نسبت سه به یک با آب رقیق کنید یا مستقیماً روی پوست سر خود بمالید. با این حال، رقیق کردن شامپو، توزیع یکنواخت آن را دشوارتر می کند و احتمال ایجاد وز شدن بافته ها را کاهش می دهد.
شامپوی شفاف کننده ای را انتخاب کنید که پوست سر شما را کاملا تمیز کرده و به حل شدن و از بین بردن تجمع کمک کند.
شامپو را چند لحظه قبل از شستشو به خوبی روی پوست سر خود ماساژ دهید. به جای شامپوی معمولی ماساژ دهنده روی طول مو، به سادگی اجازه دهید هنگام شستن موها، کف در امتداد بافت هایتان پخش شود.
مطمئن شوید که پوست سر و بافته هایتان بعد از مرحله قبل تمیز هستند. همچنین، اطمینان حاصل کنید که بافته ها را به حداقل مالش دهید تا از هرگونه موخوره جلوگیری شود. می توانید به آرامی قیطان ها را فشار دهید تا محصول از بین برود. دوبار شامپو بزنید تا پوست سر تمیز جیر جیر شود.
در مرحله بعد، مقداری نرم کننده به اندازه یک سکه روی کف دست خود بردارید و به جای مالیدن، آن را روی قیطان خود فشار دهید. اجازه دهید نرم کننده به مدت پنج تا ده دقیقه بماند تا جادوی خود را انجام دهد. برای بهترین نتیجه، کلاه دوش را در نظر بگیرید.
نرم کننده را بشویید و از یک حوله میکروفیبر برای خشک کردن موهای خود استفاده کنید. می توانید موهای خود را داخل حوله بپیچید یا بگذارید در هوا خشک شود، اما از سشوار کشیدن خودداری کنید، زیرا ممکن است باعث وز شود.

چگونه می توانم پوست سرم را با قیطان ها حفظ کنم؟

قیطان های تنگ می تواند آسیب بیشتری از آنچه تصور می کنید ایجاد کند. به عنوان مثال، طبق مطالعه ای که در سال ۲۰۲۰ انجام شد، قیطان های تنگ می توانند با کشیدن موها از پوست سر و ایجاد آلوپسی کششی به مو آسیب برسانند. قیطان ها همچنین می توانند باعث تحریک، شکستن مو و حتی ریزش مو شوند.

برای جلوگیری از این امر، می توانید موهای خود را به همان اندازه که احساس راحتی می کنید، ببافید. اگر شروع به درد کرد، به آرایشگر خود بگویید که دست از کار بکشد. همچنین می توانید گهگاه جهت بافته ها را برعکس کنید، زیرا این کار کشش روی پوست سر شما را کاهش می دهد.

برای باز کردن قیطان های خود، فقط از انگشتان خود استفاده کنید. این کار وقت گیرتر خواهد بود، اما همچنین به حفظ کیفیت بافت های شما برای مدت طولانی تری کمک می کند.

اکنون که بهترین نکات در مورد مراقبت از مو و شستن مو با بافتن را می دانید، در اینجا دو محصول مراقبت از موی دیگر وجود دارد که برای موهای بافته شده عالی عمل می کنند و می توانید آنها را به روتین مراقبت از موهای خود اضافه کنید:

تونیک مه آلود سرکه سیب WOW

تونیک سرکه سیب ماست ما یک گزینه عالی برای مراقبت از مو و پوست است. به لطف ترکیباتی مانند سرکه سیب طبیعی، گلاب، عصاره فندق جادوگر، عصاره چای سبز و روغن های ضروری، این تونیک دارای خواص آبرسانی شدید است، بنابراین بافت های شما سالم به نظر می رسند و احساس می کنند.

احیا کننده مو WOW

احیا کننده مو WOW ما یک نرم کننده است که حاوی مواد فوق العاده ای مانند روغن زیتون فوق بکر، روغن بادام شیرین، روغن آرگان مراکشی، روغن جوجوبا، روغن هسته انگور، روغن گلرنگ، ویتامین E، عصاره Bhringraj، رزماری و درخت چای ضروری است. روغن ها همانطور که از نام خود پیداست، این محصول موهای شما را احیا می کند و بافت های شما را سالم تر، صاف تر و قابل کنترل تر نشان می دهد.و از ریشه قوی تر است. می توانید آن را در طول بافته های خود اسپری کنید، به آرامی ماساژ دهید و بگذارید کل روز بماند.

یکی از بزرگترین تصورات غلط در مورد استفاده از مدل های محافظ این است که شما مجبور نیستید موهای خود را بشویید. خوب، این فقط درست نیست.

بافته های جعبه ای یکی از راحت ترین استایل های محافظی هستند که می توانید بپوشید. با این حال، اگر آنها را به درستی نگهداری نکنید، می توانند به موها و پوست سر شما آسیب بزنند.

شستن منظم موهای خود به صورت بافتنی ممکن است عجیب به نظر برسد، اما برای جلوگیری از تجمع و خارش پوست سر که اغلب در اثر استفاده از این مدل رخ می دهد، حیاتی است.

به علاوه، اگر تمام ۶ تا ۸ هفته بافته هایتان را بپوشید (که زمان توصیه شده برای نگه داشتن بافته ها است) بدون شستن بافته هایتان وقتی آن ها را بیرون می آورید، موهایتان پر از کثیفی، کثیفی و کثیفی می شود.

و این فقط است. . .

من قصد دارم ۷ مرحله را با شما در میان بگذارم که چگونه بافته های جعبه خود را بشویید و همچنان آنها را تازه نگه دارید.

۱- ابتدا تمام موهای خود را با آب خیس کنید. اگر ترجیح می دهید، می توانید موهای خود را با یک بطری اسپری اسپری کنید تا در هنگام شروع موهای خیس خیس نشوید.

۲- سپس یک شامپوی شفاف کننده تهیه کنید. اکنون زمان استفاده از شستشوی مشترک یا شامپوی مرطوب کننده نیست.

این مطلب را هم از دست ندهید :   نحوه استفاده از کتابخانه صوتی

شما به یک شامپو شفاف کننده ملایم برای از بین بردن شوره سر، کثیفی و تجمع محصولی که هنگام استفاده از قیطان انباشته می شود، نیاز دارید.
اگر از شر این تجمع خلاص نشوید، می تواند باعث خارش شدید پوست سر شما و پوسته پوسته شدن بیش از حد شود.

۳- شامپوی شفاف کننده را به پوست سر خود بمالید. من پیشنهاد می کنم از یک بطری اسپری برای استفاده از شامپوی شفاف کننده استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید آن را با کمی آب مخلوط کنید. این امر توزیع را آسان تر می کند.

شامپو شفاف کننده را بردارید و با استفاده از نوک انگشتان (نه ناخن) به آرامی آن را روی پوست سر خود بمالید.
روی استفاده از شامپو روی کل قیطان تمرکز نکنید. هدف شما در اینجا پاکسازی و شادابی پوست سر است!

در صورت نیاز تکرار کنید اما ۱ بار شستشو ممکن است کافی باشد.

به طور کامل با آب بشویید، در حالی که مطمئن شوید که کل پوست سر و بافت هایتان خیس می شود.

شامپو Quench & Cleanse (مرحله ۱)

شامپو Quench & Cleanse (مرحله ۱)

گزینه های خرید

خرید یکباره

۲۰٫۹۹ دلار

۱۷٫۸۴ دلار

تعداد
۱
۲۳٫۹۹ دلار ۲۰٫۹۹ دلار
کوئنچ و تعمیر تهویه مطبوع (مرحله ۲)

کوئنچ و تعمیر تهویه مطبوع (مرحله ۲)

گزینه های خرید

خرید یکباره

۲۰٫۹۹ دلار

۱۷٫۸۴ دلار

تعداد
۱
۲۳٫۹۹ دلار ۲۰٫۹۹ دلار
اکسیر مو پیور فیکس

اکسیر مو پیور فیکس

گزینه های خرید

خرید یکباره

۱۹٫۹۹ دلار
۱۶٫۹۹ دلار

تعداد
۱

۳۲,۹۹ دلار ۱۹,۹۹ دلار

۴- پس از شامپو کردن پوست سر، از نرم کننده مرطوب کننده استفاده کنید. ساده ترین راه برای حالت دادن به قیطان این است که نرم کننده را بردارید و آن را با کمی آب در یک بطری اسپری مخلوط کنید.
نرم کننده را روی بافته های خود اسپری کنید و سعی کنید از پوست سر خودداری کنید.
هنگامی که نرم کننده به بافت های شما اسپری شد، از انگشتان خود برای مالیدن آن به بافته های خود استفاده کنید.
اجازه دهید ۱۰ دقیقه بماند و سپس کاملا آبکشی کنید.

۵- موهای خود را خشک کنید. از یک تی شرت نخی کهنه یا یک حوله میکروفایبر استفاده کنید تا وز شدن قیطان های خود را کاهش دهید.

۶- سپس روغن مو را به بافته های خود بمالید.

روغن خود را در کف دستان خود بردارید و آن را به بافته های خود بمالید تا رطوبت ببندد.

در صورت تمایل روغن را به قسمت های بافته بمالید.

۷- در نهایت، از خشک کن یا سشوار کلاهدار برای خشک کردن بافته های خود در حالت خنک استفاده کنید. اگر سشوار در دسترس ندارید، قبل از انجام هر گونه دستکاری، اجازه دهید موهایتان کاملاً در هوا خشک شود.
آیا می توانیم یک قهوه برداریم و در مورد نحوه شستن قیطان های جعبه صحبت کنیم؟ در واقع، ما باید از موهایمان حتی زمانی که بافته شده است مراقبت کنیم.

هنگامی که بافته های جعبه ای خود را دارید، می توانید و باید موهای بافته شده را بشویید تا رسوب از بین برود و پوست سر تمیز بماند. شستن بافتن به سلامت مو و پوست سر کمک می کند در حالی که موهای شما هنوز حالت محافظتی دارند.

راهنمای گام به گام نحوه شستن بافته های جعبه

چند بار برای شستن بافته های جعبه

مواردی که باید مراقب آنها باشید تا قیطان های خود را هنگام شستشو خراب نکنید
افشا: لطفاً توجه داشته باشید که این وبلاگ توسط خوانندگانی مانند شما پشتیبانی می شود. این بدان معناست که اگر روی پیوند وابسته کلیک کنید و خریدی انجام دهید، ممکن است بدون هیچ هزینه اضافی برای شما کمیسیون دریافت کنیم.
ما از حمایت شما قدردانی می کنیم!

نحوه شستن بافته های جعبه

در اینجا یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه شستن بافته های جعبه وجود دارد

آنچه شما نیاز خواهید داشت
قبل از اینکه به جزئیات نحوه شستشو بپردازیم، در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

شامپو شفاف کننده

حالت دهنده

یک حوله / تی شرت
یک بطری اسپری (اختیاری)
روش
موهایتان را یک یا دو دقیقه در آب گرم خیس کنید. این کار به کف کردن خوب شامپو کمک می کند.
با استفاده از بطری اسپری، مقدار مناسبی از شامپوی رقیق شده را روی پوست سر خود اسپری کنید.
محصول را به آرامی ماساژ دهید و با استفاده از خود روی پوست سر و ریشه مو بمالیدنوک انگشتان اطمینان حاصل کنید که این کار را روی هر پارتیشن روی سر خود انجام می دهید تا تمام انباشته ها حذف شوند.
داخل قیطان های خود بشوید و آنها را نیز با کشیدن انگشتان خود از میان آنها بشویید. در صورت نیاز می توانید شامپوی بیشتری اضافه کنید
شامپو را با آب گرم بشویید. مطمئن شوید که تمام محصول را از روی بافته ها و پوست سر خود آبکشی کرده اید. همچنین می توانید بافته های خود را به مدت دو دقیقه در آب گرم در وان یا لگن قرار دهید تا به شستشوی محصول کمک کنید.
با استفاده از مقدار زیادی نرم کننده روی پوست سر و بافته های خود به حالت دادن ادامه دهید.
نرم کننده را روی پوست سر و بافت های خود ماساژ دهید و سپس بگذارید ۵ تا ۱۰ دقیقه بماند.
نرم کننده را به طور کامل با آب گرم بشویید. همچنین می توانید مانند زمانی که شامپو را آبکشی می کردید، بافته های خود را به مدت دو دقیقه خیس کنید.

خشک، مرطوب کننده و حالت دهنده

با استفاده از حوله، آب اضافی بافت های خود را خشک کنید.

قیطان های خود را با هوا خشک کنید یا بافش را خشک کنید (تا سریعتر خشک شوند). اطمینان حاصل کنید که بافته های شما کاملاً خشک شده اند تا از رشد کپک جلوگیری کنید.
وقتی کاملا خشک شد، هر روغن دلخواه را روی پوست سر و ریشه بافته های خود بمالید. به آرامی محصول را ماساژ دهید تا به پوست سر و ریشه شما نفوذ کند. ماساژ همچنین به جریان خون کمک می کند.
شامپو و نرم کننده رقیق ترجیح داده می شود زیرا به راحتی از روی قیطان ها شسته می شود. می توانید آنها را به نسبت ۱:۱ رقیق کنید.

مواردی که باید مراقب آنها باشید تا قیطان های خود را هنگام شستشو خراب نکنید
در مورد شستن قیطان های جعبه ای، باید مراقب باشید که آنها را اجرا نکنید. در اینجا ۵ نکته وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

۱٫ در حین شستن قیطان ها به یکدیگر مالش ندهید

مالیدن قیطان ها به یکدیگر موهای شما را وز می کند. برای جلوگیری از این امر، قیطان های خود را از پوست سر تا انتهای بافته های خود بشویید و انگشتان خود را به آرامی از میان بافته های خود بشویید.

۲- هنگام خشک کردن قیطان های جعبه خود ملایم باشید

پس از شستن قیطان های خود، آن ها را با استفاده از حوله به آرامی خشک کنید. می توانید آب اضافی را از قیطان خود بگیرید و سپس یک حوله را دور قیطان خود بپیچید تا رطوبت اضافی را جذب کند.

هنگام خشک کردن قیطان ها از مالیدن قیطان ها به یکدیگر خودداری کنید. این به جلوگیری از موخوره کمک می کند.

۳- از شامپو و نرم کننده رقیق استفاده کنید

همانطور که قبلا ذکر شد، شستشوی کامل شامپو یا نرم کننده ممکن است دشوار باشد. شامپوی رقیق نشده در بین بافت های قیطان شما گیر می کند.

به همین ترتیب، استفاده از شامپو به دلیل اینکه کاملاً موهای شما را خشک می کند. در نتیجه موهای شما خشک و وز می شود.

۴- بافته های خود را کاملا خشک کنید

مرطوب نگه داشتن قیطان ها باعث رشد کپک می شود. به غیر از این، موهای شما را نیز بوی بدی می دهد. برای جلوگیری از این امر، بافته های خود را کاملا خشک کنید.

همچنین از حالت دادن به قیطان ها در زمانی که هنوز مرطوب هستند خودداری کنید تا از رشد کپک جلوگیری کنید.

۵- انتهای موهای خود را در بافت بافته کنید

گاهی اوقات در حین نصب قیطان، موهای شما روی قیطان ها بیرون می ماند و زمانی که بافته های خود را می شوید، موهای شما وز می شود.

برای جلوگیری از این امر، از آرایشگر خود بخواهید که در حین نصب، موهای شما را داخل بافته ها فرو کند.

هر چند وقت یکبار باید بافته های جعبه را بشویید؟
اگر می خواهید بیش از چهار هفته این قیطان ها را ببندید، متخصصان مو توصیه می کنند که بعد از هر ۱ تا ۲ هفته، بافت های خود را بشویید.

تمیز کردن قیطان ها به جلوگیری از خارش، باکتری ها و پوسته پوسته هایی که ممکن است به دلیل تجمع محصولات و سلول های مرده پوست جمع شوند، کمک می کند.

آیا می توانم بافته های جعبه خود را در حمام بشوییم؟

بله، تو میتونی. شستن قیطان ها در حمام ضرری ندارد. روند شستن قیطان ها همچنان یکسان خواهد بود.

تنها چالش این است که بافته های شما ممکن است در نهایت به دلیل جذب آب احساس سنگینی کنند و گردن شما برای ماندن در موقعیت خود فشار بیاورد. چالش دیگر این است که مطمئن نیستید که آیا می توانید تمام محصولات را از تمام قسمت های موهای خود به طور یکسان آبکشی کنید.

شستن قیطان هایتان می تواند کار سختی باشد، اما به من اعتماد کنید، در نهایت ارزشش را دارد.